Jos haluat palauttaa tuotteesi takuuseen nojaten, noudata seuraavia ohjeita:
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme;
- Lähetä asiakaspalvelijoillemme lisätietoja ongelmastasi kuvien/videoiden muodossa;
- Asiakaspalvelumme asiantuntijat auttavat sinua joko korjaamalla tuotteesi tai järjestämällä sinulle korvaavan tuotteen.
Vaihdon yhteydessä:
- Asiakasta pyydetään lähettämään tuote takaisin palautuskäytäntöjemme mukaisesti.
- Saatuamme tuotteen varastollemme, tarkastamme onko tuotteessa teknisiä ongelmia ja annamme raportin vaihto- tai hyvitysvaihtoehdoista palautuskäytäntöjemme mukaisesti.
Takuu ei kata, jos:
- Pakkauksessa olevissa esineissä on fyysisiä vaurioita;
- Tuotetta on purettu ja sitä on yritetty korjata;
- Asiakas ei esitä todisteita toimintahäiriöön liittyen.
- Asiakas ei toimita ostotodistusta (esim. sähköpostia, laskua)